Home > FAQ
FAQ
Bestellen
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb?
Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst gaan wij gelijk aan de slag. We proberen jouw bestelling binnen 1-3 werkdagen bij jou afgeleverd te hebben.
Ik wil mijn bestelling annuleren?
Heb jij je na het bestellen toch bedacht en ontvang je je bestelde product toch liever niet, dan kan je jouw bestelling nog annuleren zolang wij deze niet verzonden hebben. Als je al wel de melding hebt ontvangen dat wij de bestelling hebben meegegeven aan de bezorgservice, is deze niet meer te annuleren en zal je jouw pakket aan de deur moeten weigeren of naar ons retourneren.
Annuleren kan via een mailtje naar onze klantenservice info@boxnutrition.nl, waarin je je ordernummer vermeld en aangeeft dat je je bestelling graag wilt annuleren.
Hoe gaan wij om met privacy?
Jouw recht op privacy is voor ons een absolute prioriteit. Wij zullen jouw gegevens dan ook niet voor andere dingen gebruiken dan voor jouw bestelling.
Retourneren
Ik wil mijn pakketje retourneren, hoe doe ik dat?
Heb je je toch bedacht en wil je je aankoop graag terugsturen dan kan dit natuurlijk. Zolang het product;
Twee keer check? Dan kun je je product terugsturen door een e-mail te sturen naar retour@boxnutrition.nl onder vermelding van je bestelnummer en de producten die je terugstuurt. Of het retourfomulier invullen.
- Nog ongeopend is, geopende verpakkingen kan je NIET terugsturen
- Binnen 30 dagen wordt teruggestuurd
Twee keer check? Dan kun je je product terugsturen door een e-mail te sturen naar retour@boxnutrition.nl onder vermelding van je bestelnummer en de producten die je terugstuurt. Of het retourfomulier invullen.
Hoelang duurt het voor dat ik mijn geld terugontvang?
Zodra we jouw geretourneerde product in goede staat weer hebben ontvangen zullen wij het aankoopbedrag van jouw bestelling binnen 10 werkdagen op je rekening terugstorten.
Ik heb mijn product beschadigd ontvangen, wat nu?
Heb je een product beschadigd ontvangen? Stuur onze klantenservice een e-mail via info@boxnutrition.nl. Je kan je bestelling dan kosteloos retourneren en ervoor kiezen een nieuw product te ontvangen of je geld teruggestort krijgen. Vermeld in je mail naar onze klantenservice je ordernummer zodat wij je snel kunnen helpen.
Wat zijn de kosten voor het retourneren?
Wij hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je aankoop, maar begrijpen dat dit soms ander kan lopen. Je kunt je bestelling retourneren, de kosten hiervan zijn voor eigen rekening.